O nás

Vyřizování formalit na úřadech, orientování se ve spleti zákonů, vyhlášek a nařízení, nákup zboží a služeb, výběr kvalitního a spolehlivého dodavatele, sledování splatnosti faktur, nájmu, telefonních účtů… to vše znamená Váš čas i peníze! Nabízíme Vám řízené poskytování služeb, koordinaci a kontrolu jednotlivých úkonů z jednoho kontaktního místa. Snažíme se porozumět Vašim potřebám tak, aby poskytovaná služba co nejlépe vyhovovala Vašim představám.

Concierge Management s.r.o.: 

 

  1. byla založena v roce 2010 týmem lidí s bohatými zkušenostmi v oblasti trhu s poskytováním služeb pro zahraniční a lokální klientelu, firmy a korporace,
  2. se vyprofilovala jako poskytovatel nadstandardních a VIP služeb, funguje jako „service provider“ pro každý požadavek. Dokáže naslouchat svým současným i potenciálním zákazníkům a rozeznat jejich potřeby. Individuální přístup ke klientovi je založen na ochotě, serióznosti a profesionalitě,
  3. poskytuje široké a kvalitní portfolio služeb směřované na spokojenost klientů. Veškeré služby jsou k pohodlí klientů poskytovány z jednoho kontaktního místa. Všechny požadavky, objednávky, faktury, případné reklamace klienta jsou zabezpečeny naší společností.